من آنِ تــــوام مرا به من باز مده

روز عرفه پارسال سه تا از مهمترین دعاهام مستجاب شد. احتمالا اجابت‌های دیگه‌ای هم بوده و من متوجه نشدم اما همین سه تا مسائلی بود که هیچ کسی جز خودش نمیتونست حلشون کنه. این شد که کاملا حالیم شد وقتی میگن یه روزی که شبیه شبهای قدره یعنی چی. 

امسال خیلی نزدیک به امتحانم هست، خیلی ناراحتم که نمیتونم استفاده کافی رو ببرم اما اومدم بگم که حتما برای همتون دعا میکنم، اگر قابل باشم و لطفا اگر باعث رنجشتون شدم منو ببخشید. اگر توی دعاهاتون به یادم باشید که دیگه دمتون گرم :)

برای آرامش و خوب شدن حال همه‌ی مردم دنیا دعا کنیم...

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • آفتابگردون

نظرات  (۱)

  • مشتاقٌ الیه
  • التماس دعا دارم ازتون :) 

     

    +چند روز که ننویسید یا کم بنویسید فضای بلاگ غصه داره. یه جوریه انگار...

    پاسخ:
    چشم اگر قابل باشم حتما دعا میکنم و منم خیلی محتاجم به دعای خوبتون در همه زمینه‌ها.

    + متشکررررم از این همه حس خوب:) با تموم قدرت دارم مرور میکنم این روزا و سخت تلاش میکنم به استرس و باقی مسائل غلبه کنم. با توکل بر خدا و دعای شما، پنجشنبه که امتحانمو بدم هی میام‌ و پست و پست و پست بارونتون میکنم که برید به رئیس بیان بگید ببند پیج اینو :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی