من آنِ تــــوام مرا به من باز مده

رفتم قالبم رو عوض کنم که دیدم یه دونه رو اون بالا گذاشته به عنوان قالب شخصی قبلی. بازش که کردن از رنگ‌های زنده و حال خوبش رفتم به حس و حال ۵_۶ سال پیش و وبلاگ قبلیم...  قالب پیش فرض بیان نبود.

اما قالب وبلاگهای بیان به آدم حس زندگی نمیدن. یادم اومد قبلا یه وبلاگی بود قالب‌های قشنگی طراحی می‌کرد. گوگل اومد به کمکم که کاش نمیومد و عرفان رو نشونم داد. آخرین پست برای ۹۵ بود. سیل غم کامنتهای زیرش دل آدم رو ریش ریش می‌کرد. حالم بده. کاش یکی میگفت دقیقا چی شده...

  • ۰۲/۰۹/۱۰
  • آفتابگردون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی