من آنِ تــــوام مرا به من باز مده

رفتم از دیجی کالا رژ سفارش دادم با رنگهایی که گوگل میگفت واقعی روی لبش اینه! خر شدم رژ حدود ۳۰۰ تومنی گرفتم که مثلا با کیفیت باشه و فاقد سرب باشه و فلان باشه و خاک تو سرم :/ اتفاقی یه جا دیگه دیدم یکی عکس گذاشته از اون رنگ، عین آب دهن مُرده بود! این رنگای نود و چرت و پرت چیه واقعا مد کردن ملت عقل ندارن؟! حالا طبیعتا قرمز نمی‌زنیم بیرون ولی یه چی باشه وقتی له و لوده و رنگ پریده ای شبیه رنگ لب خودت باشه مرسی اه:/

بساط ولنتاین ایرانیا از خارجیا مفصل‌تر و کشدارتر شده آقا تموم کنید دیگه بخدا رفتش اون تاریخه! حسودم خودتونید :) من به رابطه های مدت دار و محدودتون حسودی نمیکنم نوش جون ولی برای همیشه و بدون مرز چرا حقیقتا :)

چقدر بعضی تولیدی ها و آنلاین شاپ‌های معتبر عوضی و کلاه بردار شدن. دم عید حراج سفارشی بزنی مثلا ۵۰ تومن ارزونتر جنس بدی دست مشتری ولی همون اندازه هم کیفیت کارت رو بیاری پایین. از گلوشون چجوری میره پایین؟ دلم میخواد دهنشون رو سرویس کنم ولی وقت ندارم و سپردم به زینب :/

آقای دکتر ر بهم پیام داده بعد از ده قرن برای جشن خداحافظی گرفتن اساتید قدیم متن بنویسم. من که حال این چیزا رو ندارم ولی کاش یه روزی یه کسایی هم اینجوری ازم به خوبی یاد کنن.... 

این بنده خدا هنوز پزشک سربازه و منم از اون بدبخت تر رزیدنت! گفت ۸۰ روزم مونده و من گفتم خوشبحالت. رزیدنتی اصلا حس پیشرفت بهم نداده درعوض اصلا زندگی نکردم. گفت دیدی داریم به ۳۰ سالگی میرسیم؟ گفتم آره یهو چشم وامیکنیم می‌بینیم به ۴۰ داریم میرسیم خدا کنه اون موقع حس زندگی نکردن نداشته باشیم. گفتم بهت تخصص داخلی میاد متینی و آروم. برعکسِ من! که یه وحشی درون دارم فقط جراحی دوست داشته... قبول نداشت. احساس کردم سه قرن تغییر کردم و ندیده نمیدونه...اثبات تغییرات منفی حس بدیه. گفتم هنوزم بین متخصصان رشته خودم توی تهران و کرج و کرمانشاه اما آروم ترینم به گواه اطرافیان اما خب نسبت به قبل‌ ترِ خودم ... گفت یادته چقدددر سختی کشیدی سال یک؟ چقدر حالت بد بود؟ گفتم یادم نیار ... فقط الان یاد گرفتم که بمونم و فرار نکنم وگرنه پیشرفتی نداشتم. گفت همین پیشرفته :) 

دو روزه آف بودم و واسه همین دوباره حس تنهایی اومده سراغم. فردا کشیکم خوشبختانه یا متاسفانه! الان که فکرشو میکنم خوبه وقتی برای زندگی ندارم چون نه یادم میاد چجوری بود و نه کسی هست که بشه خیلی چیزا رو بهش گفت...

به قول قیصر امین‌پور عزیز حتی اگر نباشی می‌آفرینمت.... :)

 

پی‌نوشت: فردا واسه اولین بار توی کشیک بیمارستان میخوام برم رای بدم باید حس جالبی باش :) آقا سگ خودمون به بیگانه شرف داره خدایی چطور میتونین به حرف اونور آبیا گوش بدین؟ اگه دزد تو مملکت هست اگه مشکلات زیاده هم گه خوریش به اجنبی جماعت نیومده. خودمون یه خاکی باید تو سرمون بکنیم :/ اینا که دیگه پر واضحه اعصاب ندارم ولم کنین :))

 

می خواهمت چنان که شب ِ خسته خواب را
می جویمت چنان که لب ِ تشنه آب را
محو توأم چنان که ستاره به چشم ِ صبح
یا شبنم ِ سپیده دمانآفتاب را
بی تابم آنچنان که درختان برای باد
یا کودکان خفته به گهواره تاب را
بایسته ای چنان که تپیدن برای دل
یا آنچنان که بال ِ پریدن عقاب ر ا
حتی اگر نباشی می آفرینمت
چونان که التهاب بیابان سراب را...

  • ۰۲/۱۲/۱۱
  • آفتابگردون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی