من آنِ تــــوام مرا به من باز مده

باکس بیانم قاطی کرده حیف که نمیشه عکس آپلود کرد. توی خونه تکونیِ قفسه کتابام پیداش کردم. یه برگه کوچولو دست‌نوشته توی دفتر خاطرات قدیمیم که این اواخر دفتر شعر دانشجوییم شده بود. شاید اندازه دو سه ثانیه طول کشید که خطش رو بدون خوندن متن بشناسم... "نه دوست داشتن اجباری‌یست و نه دوست نداشتن اختیاری! چه دیروز که اصرار داشتی و چه امروز که انکار میکنی!"

بیشتر از اینکه نظری داشته باشم بی دفاع و غریب جلوی سیل خاطرات ایستادم. وقتی ساحلی نیست غرق شدن انتخاب منه!... آدمها همیشه دوست دارن قشنگ حرف بزنن وقتی حالشون خوبه! مثلا بگن "هر اتفاقی که افتاد به دوست داشتنِ من شک نکنیا".  آدما عاشق بلوف زدن و دم زدن از همیشه و دوست داشتنِ تا ابد و موندنِ تا ته دنیان. آدما ولی یهو عاقل میشن، به خودشون میان و تصمیمات درست میگیرن! راستش نمیشه به کسی خرده گرفت چون این رسم اونا دوست و رفیق و دور و نزدیک نمیشناسه. 

****

امشب فیلم پرفیوم رو دیدم. از اون سبک های حال بهم زن و عجیب که یه پسر وحشی داره. وحشی و پررمز و راز! فقط فضای کلاسیک و قدیمی فیلم برای من جذاب بود اما برای تو قطعا این فیلمنامه‌ی خاص خیره‌کننده‌ست! 

  • ۰۳/۰۱/۰۶
  • آفتابگردون

نظرات  (۴)

سلام

باکس بیان من هم کار نمیکرد :|

پس مشکل سراسریه.. 

 

//

 

+ تو دوره زمونه الان، خیلی نمیشه رو حرف آدما حساب کرد، باید دید که چقدر عمل میکنن.. هرچند گاهی وقتا این "دیدن" ممکنه برامون گرون تموم بشه.. 

پاسخ:
انگار بیان رو هم داره آب میبره! مسئولان محترم کجان؟! چند ساله وبلاگ برتر هم که نداریم اینم از باگ ها.... خاطرات وحشتناک پریدن وبلاگ بلاگفا رو یادم میاره :/
منم دوره زمونه‌مون رو دوست ندارم. دور زدن آدما زرنگی حساب میشه و محبت و صمیمیت صادقانه وزندگی به دور از هیاهو هم یه جور حماقته... سیاه نمیبینم خودش سیاهه

من احساسم اینه که مثل قدیم تر ها، اینجا خیلی استفاده نمیشه، ولی خب محیط بدی نیست در کل. نمیدونم چرا خوب بهش رسیدگی نمیکنن.. شایدم اونایی که باگ هارو برطرف میکنن الان رفتن تعطیلات :|

- میتونید تو سایت های مختلفی عکس آپلود کنید و اینجا قرار بدین. فقط باید معتبر باشه که مثلا طی 2-3 سال آینده حداقل، عکستون نپره. 

آره درسته.. اتفاقا من سر همون اومدم بیان. :/

- آره.. دیدین میگن آدمای ساده رو احمق نپندارید.. همینه.. تو دوره زمونه ی الان اگر صادق باشی و با محبت باشی.. مسخره ات میکنن، بهت برچسب میزنن و قضاوتت میکنن.. ولی خب، اینکه خودت نباشی و بخواهی همرنگ جماعت هم بشی، اذیت کننده هست.. 

اینم بگم که.. این چیزا به شدت به ذات آدما وابستس.. و ذات آدمارو نمیشه تغییر داد.. اونی که دور میزنه بقیه رو.. از ذاتشه.. 

پاسخ:
خلوت که شده بله ولی مسئولین هم گویا رفتن
من اگه حس و حال آپلود از سایت‌های دیگه رو داشتم که... ندارم :)
ذات آدمها رو نمیشه عوض کرد دقیقا همینه.

آره.. درست هم نشده هنوز.. 
منم امروز از اینجا استفاده کردم: 

https://imgurl.ir

البته شاید با گوشی یکم سخت تر باشه نسبت به بیان، و اینکه بهتره عکس Resize شده آپلود کنید تا حجمش کمتر باشه، مثلا 300-400 پیکسل.. و یه گزینه داره که دائمی آپلود میشه. (البته اگه واقعا همین باشه !) 

بله.. و فقط باید ازشون دوری کرد تا آسیب نبینی.. 

پاسخ:
ممنونم برای معرفی سایت :)

خواهش میکنم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی